Darmowa dostawa od 79,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Odstąpienie od umowy

(Odstąpienie od umowy zawartej na odległość)

ZWROT

Warunki przyjęcia zwrotu:

Produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony, zapakowany w oryginalnym opakowaniu. tak, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania chyba, że są one niezbędne dla stwierdzenia ewentualnej wady produktu lub jego uszkodzenia powstałych do momentu odbioru towaru. Powinien być kompletny. W przypadku zakupu na jednoosobową działalność gospodarczą nie może to być produkt związany z działalnością zawodową.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadkach wymienionych w art. 38 pkt 1 – 13 ustawy o prawach konsumenta, tj. w szczególności w przypadku umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  • w której przedmiotem są świadczenia o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

FORMULARZ ZWROTU - kliknij, aby pobrać

Odstąpienie

PRZYGOTUJ PRZESYŁKĘ ZE ZWRACANYMI PRODUKTAMI

Jeżeli jesteś konsumentem lub prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą masz pełne prawo do zwrotu zakupionego produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni, od daty otrzymania,ciągu których możesz dokonać zwrotu bez podania przyczyny . Następnie zwracane produkty zapakuj z należytą starannością.


Odstąpienie
POINFORMUJ NAS O CHĘCI ZWROTU

Możesz to zrobić na jeden z 2 sposobów:

  • Elektronicznie: opcja dla niezalogowanych oraz zalogowanych na koncie.

    1. wejść na naszą stronę główną www.e-aston.pl

    2. przewinąć stronę na sam dół, aż dojdziemy do zakładki "MOJE KONTO". Następnie należy wybrać zakładkę z nazwą "Chcę zwrócić towar"

    3. wprowadzić numer zamówienia oraz e-mail lub nr. telefonu

    4. po wejściu w nasze zamówienie, należy podążać za instrukcją, aż przejdziemy wszystkie etapy.

    5. po przejściu całego procesu, pobierz formularz zwrotu oraz etykietę na przesyłkę.

    6. spakuj zwracane produkty oraz dołącz wydrukowany formularz zwrotu.

    7. nadaj przesyłkę na adres punktu zwrotu.

  • Pisemnie: wydrukuj formularz zwrotu, wypełnij go i włóż do zwracanej paczki;


Odstąpienie

WYŚLIJ PRODUKTY

Zwracany towar odeślij niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w ciągu 14 dni od dnia w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy.

Możesz to zrobić na dwa sposoby:

1. Przesyłkę ze zwracanymi produktami wyślij na nasz adres:

ASTON - Hurtownia Artykułów Biurowych
ul. Generała Maczka 1
23-400 Biłgoraj

2. NOWOŚĆ - opcja dla wygodnych - InPost Paczkomaty Szybkie Zwroty

Skorzystaj z przesyłki zwrotnej - InPost Paczkomaty Szybkie Zwroty i wyślij paczkę przy pomocy dowolnego Paczkomatu w Polsce. Opcja ta jest dostępna dla Klientów, którzy złożyli zamówienie jako zarejestrowany Klient. Jak nadać paczkę? To proste - wygeneruj zwrot na swoim koncie, wydrukuj dokument zwrotu oraz etykietę na paczkę, nadaj paczkę bez zbędnych formalności w wybranym przez siebie Paczkomacie. Procedura nadania paczki przy pomocy Paczkomatu opisana jest szczegółowo po kliknięciu w zakładkę "wydrukuj zgłoszenie zwrotu".

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Informujemy również, że w siedzibie naszej Firmy nie można również dokonać wymiany, ani reklamacji. Bezpośredni koszt odesłania zwracanego produktu ponosi Kupujący.


Odstąpienie

POCZEKAJ NA ZWROT KOSZTÓW

Zwrotu należności możesz spodziewać się niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy przesyłkę zwrotną. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy kwotę w wysokości wartości towaru oraz koszt dostarczenia rzeczy nie większy jednak, niż wartość najniższej formy dostawy oferowanej w dniu zakupu.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że na formularzu zwrotu zaznaczono inaczej. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Przypominamy, że Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zaufane Opinie IdoSell
4.70 / 5.00 1619 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-18
Bez problemu, sprawnie i skutecznie.
2024-03-13
Super.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel