PROMOCJA! Darmowa dostawa do DPD Pickup od 99zł

Biurowa archiwizacja

Porządek w biurze to podstawa! Dzięki akcesoriom biurowym ułatwiającym archiwizowanie dokumentów, zawsze znajdziesz w biurze to czego szukasz. W artykułach z tej kategorii przestawimy Ci fajne pomysły i przydatne triki pozwalające zapanować nad biurowym bałaganem.  

Pojemniki magazynowe, wózki na magazyn segregacja produktów i dokumentów

Pojemniki magazynowe, wózki na magazyn segregacja produktów i dokumentów

Pojemniki magazynowe umożliwiają bezpieczne i przejrzyste przechowywanie towarów, natomiast wózki magazynowe ułatwiają ich szybki transport wewnętrzny. Dzięki systemom segregacji produktów i dokumentów zyskujesz lepszą organizację pracy, oszczędność czasu oraz minimalizację błędów przy kompletacji i inwentaryzacji. To podstawowe elementy wyposażenia każdego sprawnie działającego magazynu.
Czytaj więcej
Pojemniki na dokumenty – szybki przegląd z działu archiwizacja

Pojemniki na dokumenty – szybki przegląd z działu archiwizacja

Pojemniki na dokumenty ze względu na rodzaj: szufladki (szuflady), tacki, sortery, pojemniki (o stałej liczbie szuflad). ... Ze względu na format (A4/C4, A5 i inne), sposób ustawienia: na ścianę (wiszące) i na szafkę (leżące). W kolorach od transparentnych, poprzez półprzezroczyste do pojemników w pełnym kolorze.

Czytaj więcej
Prawdziwe opinie klientów
4.8 / 5.0 2403 opinii
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel