Zwroty
(Odstąpienie od umowy zawartej na odległość)
FORMULARZ ZWROTU - kliknij, aby pobrać
PRZYGOTUJ PRZESYŁKĘ ZE ZWRACANYMI PRODUKTAMI
W pierwszym kroku upewnij się, że od momentu otrzymania przesyłki nie minęło 14 dni, w ciągu których możesz dokonać zwrotu bez podania przyczyny. Następnie zwracane produkty zapakuj z należytą starannością, najlepiej w oryginalnym opakowaniu, ale nie jest to warunek konieczny. Produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony tak, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Prosimy w przypadku odsyłania butów w pudełku, o nie naklejanie niczego bezpośrednio na nim.
POINFORMUJ NAS O CHĘCI ZWROTU
Możesz to zrobić na jeden z 3 sposobów:
-
WYPEŁNIJ FORMULARZ DOSTĘPNY NA KONCIE KLIENTA W ZAKŁADCE "DODAJ ZWROT". Jest to zdecydowanie najszybszy sposób, ale dotyczy wyłącznie Klientów, którzy złożyli zamówienie jako zarejestrowany Klient. W tym wypadku nie ma potrzeby informowania Sprzedającego o chęci odstąpienia od umowy w innej formie; ( instrukcja jak dokonać zwrotu towaru z poziomu KONTA KLIENTA )
-
PISEMNIE. Wydrukuj formularz zwrotu, wypełnij go i włóż do zwracanej paczki;
-
ELEKTRONICZNIE. Za pośrednictwem poczty elektronicznej wyślij do nas informację o chęci zwrotu na adres: zamowienia@e-aston.pl;
WYŚLIJ PRODUKTY
Zwracany towar odeślij niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w ciągu 14 dni od dnia w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy.
Możesz to zrobić na dwa sposoby:
1. Przesyłkę ze zwracanymi produktami wyślij na nasz adres:
ASTON - Hurtownia Artykułów Biurowych
ul. Generała Maczka 1
23-400 Biłgoraj
2. NOWOŚĆ - opcja dla wygodnych - InPost Paczkomaty Szybkie Zwroty
Skorzystaj z przesyłki zwrotnej - InPost Paczkomaty Szybkie Zwroty i wyślij paczkę przy pomocy dowolnego Paczkomatu w Polsce. Opcja ta jest dostępna dla Klientów, którzy złożyli zamówienie jako zarejestrowany Klient. Jak nadać paczkę? To proste - wygeneruj zwrot na swoim koncie, wydrukuj dokument zwrotu oraz etykietę na paczkę, nadaj paczkę bez zbędnych formalności w wybranym przez siebie Paczkomacie. Procedura nadania paczki przy pomocy Paczkomatu opisana jest szczegółowo po kliknięciu w zakładkę "wydrukuj zgłoszenie zwrotu".
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Informujemy również, że w siedzibie naszej Firmy nie można również dokonać wymiany, ani reklamacji. Bezpośredni koszt odesłania zwracanego produktu ponosi Kupujący.
POCZEKAJ NA ZWROT KOSZTÓW
Zwrotu należności możesz spodziewać się niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy przesyłkę zwrotną. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy kwotę w wysokości wartości towaru oraz koszt dostarczenia rzeczy nie większy jednak, niż wartość najniższej formy dostawy oferowanej w dniu zakupu. Jeśli wybrałeś opcję dla wygodnych InPost Paczkomaty Szybkie Zwroty - koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od zwracanej Ci kwoty do zwrotu.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że na formularzu zwrotu zaznaczono inaczej. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Przypominamy, że Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.