Jednostkom budżetowym, urzędom, szkołom i innym instytucjom Państwowym udzielamy z 14-dniowego odroczonego terminu płatności
Darmowa dostawa od 99,00 zł

Zwroty

(Odstąpienie od umowy zawartej na odległość)

FORMULARZ ZWROTU - kliknij, aby pobrać

 

 Odstąpienie   

 PRZYGOTUJ PRZESYŁKĘ ZE ZWRACANYMI PRODUKTAMI

W pierwszym kroku upewnij się, że od momentu otrzymania przesyłki nie minęło 14 dni, w ciągu których możesz dokonać zwrotu bez podania przyczyny. Następnie zwracane produkty zapakuj z należytą starannością, najlepiej w oryginalnym opakowaniu, ale nie jest to warunek konieczny. Produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony tak, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Prosimy w przypadku odsyłania butów w pudełku, o nie naklejanie niczego bezpośrednio na nim.

 


 

 Odstąpienie
    
 POINFORMUJ NAS O CHĘCI ZWROTU

Możesz to zrobić na jeden z 3 sposobów:

  • WYPEŁNIJ FORMULARZ DOSTĘPNY NA KONCIE KLIENTA W ZAKŁADCE "DODAJ ZWROT". Jest to zdecydowanie najszybszy sposób, ale dotyczy wyłącznie Klientów, którzy złożyli zamówienie jako zarejestrowany Klient. W tym wypadku nie ma potrzeby informowania Sprzedającego o chęci odstąpienia od umowy w innej formie; ( instrukcja jak dokonać zwrotu towaru z poziomu KONTA KLIENTA )

  • PISEMNIE. Wydrukuj formularz zwrotuwypełnij go i włóż do zwracanej paczki;

  • ELEKTRONICZNIE. Za pośrednictwem poczty elektronicznej wyślij do nas informację o chęci zwrotu na adres: zamowienia@e-aston.pl;


 

 Odstąpienie

WYŚLIJ PRODUKTY

Zwracany towar odeślij niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w ciągu 14 dni od dnia w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy.

Możesz to zrobić na dwa sposoby:

1. Przesyłkę ze zwracanymi produktami wyślij na nasz adres:

ASTON - Hurtownia Artykułów Biurowych
ul. Generała Maczka 1
23-400 Biłgoraj

2. NOWOŚĆ - opcja dla wygodnych - InPost Paczkomaty Szybkie Zwroty

Skorzystaj z przesyłki zwrotnej - InPost Paczkomaty Szybkie Zwroty i wyślij paczkę przy pomocy dowolnego Paczkomatu w Polsce. Opcja ta jest dostępna dla Klientów, którzy złożyli zamówienie jako zarejestrowany Klient. Jak nadać paczkę? To proste - wygeneruj zwrot na swoim koncie, wydrukuj dokument zwrotu oraz etykietę na paczkę, nadaj paczkę bez zbędnych formalności w wybranym przez siebie Paczkomacie. Procedura nadania paczki przy pomocy Paczkomatu opisana jest szczegółowo po kliknięciu w zakładkę "wydrukuj zgłoszenie zwrotu".

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Informujemy również, że w siedzibie naszej Firmy nie można również dokonać wymiany, ani reklamacji. Bezpośredni koszt odesłania zwracanego produktu ponosi Kupujący.

 


 

Odstąpienie

POCZEKAJ NA ZWROT KOSZTÓW

Zwrotu należności możesz spodziewać się niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy przesyłkę zwrotną. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy kwotę w wysokości wartości towaru oraz koszt dostarczenia rzeczy nie większy jednak, niż wartość najniższej formy dostawy oferowanej w dniu zakupu. Jeśli wybrałeś opcję dla wygodnych InPost Paczkomaty Szybkie Zwroty - koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od zwracanej Ci kwoty do zwrotu.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że na formularzu zwrotu zaznaczono inaczej. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Przypominamy, że Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.76 / 5.00 2021 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-11-19
Ok.
2024-11-13
Wszystko ok
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel